Φαίνεται πως τελικά μετά τη Vodafone, κάποιος άλλος το έχει πάρει απόφαση να "ξυθεί στην γκλίτσα του τσομπάνη"... Δεν εξηγείται διαφορετικά...
Μετά την τελευταία πρόκληση με την σημαία της ανεξάρτητης Κρήτης, από τη Vodafone η οποία κινείται στο γνωστό κλίμα του φιλο-νεο-οθωμανισμού για να προκαλέσει με την διαφημιστική της καμπάνια μέσα στην Θράκη, και άλλη εταιρεία μπαίνει στον κόσμο των εθνικών προκλήσεων... Ποιά; H Forthnet!!
Έτσι, σήμερα 18.2.2011, στα δρομάκια της παραδοσιακής παλιάς πόλης της Ξάνθης (όπου σιγά σιγά αρχίζει να γεννιέται το πνεύμα του Καρναβαλιού με πλήθος κόσμου να έρχεται από τις γειτονικές πόλεις) βρέθηκαν πάρα πολλές διαφημιστικές αφίσες της εταιρείας σκάνδαλο, μέσω των οποίων ψάχνει για... συνδρομητές.
Φυσικά δεν είναι κακό αυτό.
Αλλά, το να ψάχνει για συνδρομητές σε μία πόλη της Ελλάδας, χρησιμοποιώντας τουρκική γλώσσα, τότε αν μη τι άλλο γίνεται προκλητική...!
Φαίνεται πως ο χώρος της διαφήμισης είναι σαν τα λεφτά. Δεν έχει ούτε πατρίδα, ούτε σεβασμό... απέναντι στους ανθρώπους που -υποτίθεται- απευθύνεται...
Μήπως πρέπει να θυμίσουμε στην τηλεφωνική εταιρεία πως η Θράκη είναι Ελληνική περιοχή, πως οι κάτοικοί της μιλάνε και γράφουν στην Ελληνική γλώσσα και πως καμία σχέση δεν έχει με την Τουρκία, πέρα από τους πράκτορες του τουρκικού προξενείου που προσπαθούν να την κάνουν τουρκική;
Τελικά, μήπως και η Forthnet έχει τα χαρακτηριστικά των τούρκων προπαγανδιστών που αποσκοπούν στην σμίκρυνση και την εν γένει μείωση της Ελλάδας;
Μπορεί να είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων να βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους... Στην συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, μήπως θα έπρεπε να πάψουν τις συνδέσεις τους όλοι οι πολίτες της Θράκης από την εν λόγω εταιρεία, για να της δείξουν ότι "πρέπει να σέβεται τα χέρια που της δίνουν ψωμί";
Εκτός και αν η συγκεκριμένη εταιρεία βγάζει περισσότερα χρήματα από άλλες πηγές, χρησιμοποιώντας αυτού του είδους τις προκλητικές διαφημιστικές καμπάνιες... που θυμίζουν να έχουν άλλου τύπου 2play περιεχόμενο...!
http://kostasxan.blogspot.com
Μετά την τελευταία πρόκληση με την σημαία της ανεξάρτητης Κρήτης, από τη Vodafone η οποία κινείται στο γνωστό κλίμα του φιλο-νεο-οθωμανισμού για να προκαλέσει με την διαφημιστική της καμπάνια μέσα στην Θράκη, και άλλη εταιρεία μπαίνει στον κόσμο των εθνικών προκλήσεων... Ποιά; H Forthnet!!
Έτσι, σήμερα 18.2.2011, στα δρομάκια της παραδοσιακής παλιάς πόλης της Ξάνθης (όπου σιγά σιγά αρχίζει να γεννιέται το πνεύμα του Καρναβαλιού με πλήθος κόσμου να έρχεται από τις γειτονικές πόλεις) βρέθηκαν πάρα πολλές διαφημιστικές αφίσες της εταιρείας σκάνδαλο, μέσω των οποίων ψάχνει για... συνδρομητές.
Φυσικά δεν είναι κακό αυτό.
Αλλά, το να ψάχνει για συνδρομητές σε μία πόλη της Ελλάδας, χρησιμοποιώντας τουρκική γλώσσα, τότε αν μη τι άλλο γίνεται προκλητική...!
Φαίνεται πως ο χώρος της διαφήμισης είναι σαν τα λεφτά. Δεν έχει ούτε πατρίδα, ούτε σεβασμό... απέναντι στους ανθρώπους που -υποτίθεται- απευθύνεται...
Μήπως πρέπει να θυμίσουμε στην τηλεφωνική εταιρεία πως η Θράκη είναι Ελληνική περιοχή, πως οι κάτοικοί της μιλάνε και γράφουν στην Ελληνική γλώσσα και πως καμία σχέση δεν έχει με την Τουρκία, πέρα από τους πράκτορες του τουρκικού προξενείου που προσπαθούν να την κάνουν τουρκική;
Τελικά, μήπως και η Forthnet έχει τα χαρακτηριστικά των τούρκων προπαγανδιστών που αποσκοπούν στην σμίκρυνση και την εν γένει μείωση της Ελλάδας;
Μπορεί να είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων να βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους... Στην συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, μήπως θα έπρεπε να πάψουν τις συνδέσεις τους όλοι οι πολίτες της Θράκης από την εν λόγω εταιρεία, για να της δείξουν ότι "πρέπει να σέβεται τα χέρια που της δίνουν ψωμί";
Εκτός και αν η συγκεκριμένη εταιρεία βγάζει περισσότερα χρήματα από άλλες πηγές, χρησιμοποιώντας αυτού του είδους τις προκλητικές διαφημιστικές καμπάνιες... που θυμίζουν να έχουν άλλου τύπου 2play περιεχόμενο...!
http://kostasxan.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου